22 oktober 2009

The ugly truth

Händelserik och rolig dag!
Dagen började med att jag absolut inte vill gå upp då min underbart varma karl låg bredvid mig i sängen, lockande att stanna hemma men nej! Jag är en duktig tjej.
Tog mej ner till Örsa och träffade två efterlängtade vänner för att sedan ta bussen med Natalie till Fyrishov. Btw så måste jag, Natta och Ronja vara bäst på att livrädda asså, drunknade ett x antal ggr haha!
Sen ner på stan på shopping runda med Ronja. Hittade en nice jacka som jag måste ha av min mor + ett par fräscha skor som jag ska få i morron för hoppningsvis.
Sen möta upp Natta och gå hem till Ronja för att äta skit goda pankisar sen blev det bio då Angelica hakade på.

The ugly truth. Så jävla bra film. Jag och Ronja höll på att dö av skratt flera ggr. Klart sevärd. Precis en sån här dag behövde jag nu då jag är så fruktansvärt stressad hela tiden. Då var det skönt att hänga en hel dag med tjejerna och koppla av lite. (bubbelpoolen var ju inte att leka med, helt underbart!)

Nu ska jag tvätta bort min make up som för övrigt blev fett bra idag sen ska jag ta en chailatte och krypa ner i sängen och vänta min karl. Funderar stark på att hoppa första lektionen i morron och ta lite sovmorgon. Får se hur det blir med den saken.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar