26 oktober 2009

Höstlov

Första dagen på lovet. Kändes så skönt att jag kunde ligga kvar och bara somna om i morse då Stefan gick upp för att ta sig till jobbet. Underbart med en hel vecka sovmorgon!
Seg helg men ändå skön. Var hon mina kusiner och gratta Rasmus i lördags sen igår tog jag och Stefan oss en sväng till Jysk och köpte oss två nya kuddar och en filt som vi upptäckte när vi kom hem hade två hål i sig! Så det blir att lämna tillbaka den då.
Sen råkade vi ju gå förbi godis gallerian och jag har aldrig varit in där så det var väldigt svårt att hålla sig ifrån det så när vi kom hem hade vi med oss en stor kasse från Jysk samt ett halv kilo godis. Men gud så gott det var.

Gratta framor ikväll tillsammans med släckten och sen blir det tandläkaren på tisdag. Ska bli spännande och se vad dom har att säga om mina tänder, om jag får veta när jag ska ta ut tandställningen kanske?
Onsdag blir det dejt med Sanna som kommit hem nu (äntligen :p) så blir det kanske en tur till uppsala och kolla på katt. Hoppas hoppas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar