04 oktober 2009

Mickelsmäss 2009

Jag hade faktiskt sätt fram emot mickelsmäss i år. Hela dagens plan blev förstörd.. Av regn!
Jag ska kissa på mickelsmäss nästa år om det regnar då med.
Jag var blöt som fan och höll på att frysa ihjäl. Men men. Är det tradition så är det.
Ganska mysigt ändå, då fick man ju en ännu bättre anledning att gosa riktigt mycket med min älskling.
Hittade inte mycket som lockade, köpte en bärsta klämma och ett halsband som det står Stefan på så klart. Lite old school men det var det som var gulligt.

Sen bar det av hem till Sanna där hon och Carro väntade, så nu har Sanna städat och gjort fint för att David ska komma ikväll. Men innan det så ska vi plugga. Kul med tre prov denna vecka! Är det tillåtet att hoppa av skolan? Ja jo det är det men jag skulle nog inte göra det ändå. Måste ju ha en utbildning och dessutom behöver jag studiebidraget mer än någonsin nu när det vankas ny lägenhet.

Måndag i morgon igen. Suck. Känner verkligen hur höstdepritionen är på väg och jag är ganska skoltrött. Fan! Det är bara hålla ut för snart blir det utomlands även för min del.
Efter skolan bär det av hem till Enköping och göra sig redo för tvättid. Ganska kul kan jag medge.
Snodde en bild av Josefin men tror inte att hon har något emot det.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar