20 oktober 2009

Judgement time

Vilket väder! Vad är felet? det har fan varit disigt hela jävla dagen asså. Men men, lever man i Sverige så får man skylla sig själv tror jag.

Vart en ganska skön dag idag då jag inte hade någon Engelska så fick sluta 11.25. Underbart. Nu sitter jag hemma hos Stefan och väntar på att mamma ska sluta jobba så hon kan hämta upp mig så ska vi åka och fixa pass och förhoppningsvis nya skor.
Sen blir det hem igen och fixa tvätten och laga mat. Sen står faktiskt plugga ganska högt på listan. Hade Matte B prov idag som jag hoppas att det gick bra på. Kändes okej i alla fall, sen i morron är det dags för samhällsprov igen så det är bara ladda upp.

APU om några veckor.. Börjar känna att paniken smyger sig på då jag inte har någon plats än. Slängde dock iväg ett melj till nån kille som jobbar på Stockholmsmässan så hoppas jag får svar därifrån för det vore jätte kul att få vara med där och så hur allt går till och så. Hoppas hoppas!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar