24 oktober 2009

Lördag

Sitter i Enköping och väntar på att Stefan ska komma hem från affären samtidigt som jag sitter och kollar in katter på blocket. Efter att Oliver och Blondie gått bort så känns det så tomt så tycker att det är dags att skaffa en ny misse.

Har hittat två som är så söta. Båda i Uppsala. Ena katten(vit/grå) var därimot lite rädd för främlingar vilket jag inte tyckte var så bra. Kostade dock bara 40 kr. Den andra som heter Armani, verkade det inget som helst fel på alls. Ska kanske åka och hälsa på honom i morgon och se hur det är. Han kostade 100 kr men jag kan fan betala 200-300 om det vore så för han är super fin (det är dom båda två tycker jag) men är desutom raskatt. Norsk skogskatt och main coon. Jätte fin. Så a jag vet inte hur jag ska göra riktigt =(




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar