23 oktober 2009

Dagens dilemma.

Jag har en stark beslutsångest.
2 november ska jag besöka min moster för att fixa mitt hår. Dilemmat är då att jag har funderat i felar månader på om jag ska fortsätta vara blond eller om jag ska gå tillbaka till mörkt igen. Skit jobbigt. Jag gillar att vara blond för jag trivs i det och tycker jag passar i det. Men å andra sidan har jag ju varit blond skit länge och känns som att jag behöver en förändring, men jag vet inte om jag vågar. Ja menar det är ju jätte svårt att få det blont igen om jag skulle ångra mig. Vad ska jag göra? Dom flesta tycker ju att jag ska fortsätta vara blond men va fan.. känns så tråkigt. A Jag vet inte..!

Slutar vi fyra idag då ska jag ner på stan tillsammans med Angèlica och köpa skor och byxor. Sen hem o laga mat och sen sova. Känner mig helt slut idag efter att jag var helt speedad igår kväll och inte kunde sova. Så i kväll blir det att ladda batterierna (vilket jag tycks göra jämt) och sen på lördag blir det kalas för min lilla kusin.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar