08 oktober 2009

Klagomål!

Vad är det för fel på dagens busschaffisar??

I morse klev jag på bussen helst som vanligt. Åkte in till Uppsala helt som vanligt. Men på stationen gick nästan alla av och jag blev lite osäker som den verkligen skulle gå till GUC för det var en tjej som sa till sin vänninan att det var fel buss eller något sånt. Så jag gick fram och frågade chaffisen om han kör till GUC och han sa ja så jag gick tillbaka och satte mig igen.
Bussen åker, helt som vanligt, men han åker vidare ner till ackis och ut mot sience park!
Dum som jag är så trodde jag att han skulle åka ner till stationen sen och bli nr 84 men nej då. Helt ensam vart jag då på bussen och han åker till nån jävla grill och stannar på en bussparkering och skriker till mig att längre än så åker han inte!
Gissa om jag blev förbannad.

Jag stormar fram till Gubbjäveln och sa att hallå, du sa ju att du skulle till GUC!! Nej men då hade ju inte han någon aning om vad fan det var så jag ställde mig och skällde ut honom riktigt ordentligt. Och tvingade honom att köra mig dit jag skulle!

Ja nu gjorde han ju inte det men han körde ner mig på stationen igen så jag fick lov att ta stadsbussen till skolan.
Gissa om jag ska klaga till ul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar