07 oktober 2009

Stress kan leda till många saker.

En av de stressigaste veckorna i skolan hittills denna termin. Fyra prov denna vecka tar mycket på en. Skönt med tre avklarade i alla fall varav jag fick G på svenskans som jag var mest orolig för. Så det känns bra. Tror jag klarade samhäll och Photoshop också om jag ska vara ärlig.

Idag blir det köpa nya vantar med Pappa. Känns som att vantar är prio ett just nu. Vintern är ju på väg. Suck. Hatar vinter. Eller nej det kan man inte säga heller för det är mysigt med vinter, men jag gillar inte att det är så mörkt och kallt. Kunde det vara snö fast det var varmt hade det varit guld värt. Men man får ju inte alltid som man vill tyvärr.

Hade en händelserik dag igår måste jag säga. Var lite busiga jag och tjejerna. Men det kan jag berätta om i kväll kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar