19 oktober 2009

Feeling the rush inside my hands.

Sitter i skolan och måste medge att jag är ganska stolt över mig själv idag. Jag gick faktiskt på en extra lektion idag.
14.15 skulle min webbdesign lektion börja, samtidigt som Angelicas matte b lektion började. I morgon har jag prov i matte b så jag bestämde mig för att hoppa in på hennes matte lektion för att få chansen att plugga lite mer. Så det gjorde jag, sen var jag så duktig att istället för att åka hem efter den lektionen så gick jag till lektionen jag skulle haft så nu sitter jag på webbdesignen och fick veta av min lärare att han satte ingen frånvaro på mig överhuvudtaget. Schyst av honom! Så jag fick en extra lektion idag utan frånvaro och förlängd dag. Super!

Flickorna drog iväg till Malta igår.. Nej jag är inte avundsjuk, nej nej! Men snart är det min tur att få komma till värmen så jag ska väl inte klaga så mycket ändå.
Har kommit på mig själv hur mycket jag tjata om mina resor, men va fan! Jag vill ju bort och det ska bli så jävla skönt så vem kan klandra mig?! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar