12 oktober 2009

Great tears of life

Så var måndagen snart avklarad.
Har haft en jätte mysig helg tillsammans med Stefan men har haft stora problem med att sova. Vet dock inte varför men det är nog inte så konstigt att jag är super trött idag då.

Fick just veta att jag har ett svagt MVG i webbdesign så det värmde mig i dagens kyla.
Känns som att det är dags att ta fram vinterjackan snart asså. Fan! Men det är bara blicka framåt, för det är faktiskt inte så långt kvar tills jag och mami åker till Egypten! Whoho!
Sen förhoppningsvis blir det en resa till Barcelona för att hälsa på syrran några dagar. Saknar henne så sjukt mycket.

Idag blir det hem och ta det ganska lugnt. Lägga sig i ett varmt bad vilket kan vara behövligt i denna kyla, sen tänkte jag tigga till mig lite massage av min mor då jag har fruktansvärt ont i kroppen efter gårdagens danslektion. Sen (om jag orkar) tänkte jag plugga lite matte för att komma ikapp lite. Har ju prov nästa vecka och jag vill absolut inte få IG.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar