20 september 2009

Stadsteatern

Var det någon som sa dålig uppdatering?
Självklart inte, jag har ju inga läsare ;)
Men jag vet, dålig uppdatering i alla fall. Men jag har inte så stor lust att sitta vid datorn och uppdatera 4 ggr om dagen. Inte för att det är något fel med dom som gör det, jag är inte så bara.
Men nu tänkte jag göra det i alla fall.

I fredags var Ex2B på stadsteatern på ett litet besök. Ganska intressant faktiskt och jag upptäckte mitt stora intresse för just teater. Har alltid velat hålla på med teatrar och musikaler och sånt ni vet. Verkar så himla kul.
Det är nog en av mina stora drömmar, att få stå på scenen och spela en riktigt rolig teater. Får väl se vad livet har för planer för mig.
(Fotografer; Sanna och Josefin)

Lyckades dessutom ta sovmorgon den morgonen också då jag inte tänkt på att jag hade en lektion innan stan. Men det var skönt att få sova lite extra. Tog bussen in till stan med sanna och satt med garv attacker på bussen åt en jätte söt unge som säkert också ville hålla på med teater. Ungar med fula grimaser, finns det något roligare? Jag tyckte den var skit söt, och Sanna i vanlig ordning höll på att spy.

Helgen har i vanlig ordning gått skit fort. Why God, Why? Men men, det är sånt man får stå ut med. Det blir ju helg nästa vecka igen och då blir det faktiskt långhelg. Ledig Torsdag och Fredag. Kan livet bli bättre?

Ingen dans för lilla mig idag då Anna, dansläraren, ligger hemma i feber. Tänkte ta mig ner till Örsundsbro på massage då istället, men efetr att jag fick en invation av finnar på ryggen efetr massageoljan sist tror jag att jag hoppar det besöket. Får sola lite solarium i veckan så dom försvinner.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar