22 september 2009

Litteraturhistoria

Litteraturhistoria my ass!
Kul att vi har prov på det i morgon och det är typ 200 sidor att läsa och nästan 50 papper. Vad är problemet. Jag hatar när lärare inte kan lyssna till eleverna. Jag sa till läraren förra onsdagen att jag behöver hjälp med detta och att jag skulle få anteckningar på det här som han skulle mejla mej. Ja för det har jag fått va? Sen gav han en rejäl bunt med papper till Anette med stödpunkterna som jag redan har men som jag sa inte hjälpe mig. Vad var det som gick fel? Jag blir så fruktansvärt trött på sånt här.

Ja det får väl bli en pluggis helg då. Men först ska Caroline och Sanna komma in till Enköping och hälsa på hos mig och Stefan. Ska bli riktigt kul tycker jag.

No back to life och alla studier.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar