15 september 2009

Skolfotografering

Förr hatade man alltid måndagar, första dagen på en ny vecka och alltid lång dag. Nu för tiden är tisdagar mitt nya hatobjekt. För det första går dagen så fruktansvärt segt, fast klockan är halv tolv så känns det som att den är tre-fyra. Suger. Sen har jag en håltimme på två timmar.. Helt själv! Har ingen att vara med. För jag är den ända som har Engelska B av mina små vänner så jag har det på eftermiddagen medans dom slutar efter lunch. Inte fullt så roligt. Så nu sitter jag här och vet inte vad jag ska hitta på fram till halv två.

Skolfotograferingen idag då.. Som vanligt så hatar jag det också (tänkte vara lite hatisk idag). Jag lyckas alltid se ut som ett riktigt fuckface på bilderna och så ser hela Uppsala det sen. Suger! Håller tummarna för att det blev ganska bra i alla fall.

Slutar kvart i tre idag och då bär det av ner till Caroline för att hälsa på henne ett tag, sen i morgon åker jag tillbaka till Enköping till Stefan. Tvättid på ingång vettni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar