29 september 2009

I'm still in love with you

Försökte ta mig upp i morse när klockan ringde men det gick inte. Huvudet var så tungt att jag var rädd för att tappa det i golvet och näsan var ur funktion. Så jag bestämde mig för att vara hemma idag med. Det var nog ett bra val för jag hade inte orkat gå till skolan för att vara där i en timme och sen åka hem, för mer än så hade jag inte pallat. Precis som igår. Men men.
Är hemma och myser med min hund i Enköping istället.

Men jag har ändå varit lite duktig idag då jag faktiskt dammsuga lägenheten för jag kände hur näsan kliade ännu mer och rann som om jag hade hela alsta där inne så det var bara ställa sig och dammsuga bort allt jävla damm. Så det är ganska rent och fint nu i alla fall.

Men i morgon då jävlar ska jag vara frisk och gå till skolan, för efter skolan blir det Kina mat med tjejerna igen. Efterlängtat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar