17 september 2009

För mycket.

För mycket händer om dagarna för att man ska kunna komma ihåg att dokumentera allt.
Hade tvätt tid igår vilket var väldigt skönt så vi fick bort lite tvätt - äntligen!

Idag hade vi orientering på idrotten, men jag kan ju inte påstå att vi var så aktiva då vi fann det mycket roligare att fota larver än att koncentrera oss på banan. Dock var det inte svårt så vi klarade oss igenom två banor ändå.
Sen så älskar jag humorn som vi expo-tjejer har ibland alltså! Har skrattat så mycket idag. Det sätter vi tummen upp på.

I morgon blir det studiebesök på stadsteatern med expon, funderar stark på att ta sovmorgon i morgon och skippa webbdesignen. Men en annan del av mig säger "Nej! Sabba inte det här nu!" Så vi får se vilken del av mig som jag väljer att följa.
Men nu ska jag i alla fall gå och hjälpa min sjungande man att diska.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar