21 september 2009

Måndag

Så var det måndag igen. Matte B, bild, Engelska B och webbdesign. Roligt kan jag inte påstå men vissa saker slipper man bara inte ifrån.

Hoppas jag får sluta lite tidigare idag då jag har Michelle hemma som väntar på mig och även en omgång våfflor.
Tisdagar är ju som det är, har ju en håla på två timmar. Men det är bra för då har jag och Anette lite tid att plugga på. Sen kommer väl Caroline och hälsar på hemma hos mig och Stefan hoppas jag. Vore så roligt att få visa henne hur vi bor. Eller ja, hur Stefan bor, men han säger ju alltid vi så då får det bli vi.
Sista skoldagen, onsdag. Inget speciellt med den dagen vad jag vet än så länge sen kommer ju långhelgen och det älskar vi!

Hittade en så söt bild så Sannas blogg som jag var tvungen att sno, så hata mig inte för det, gumman! Men jag älskar er tjejer!

Back to work och pilla med PhotoShop. Good luck, Louise!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar