13 september 2009

Jag följer dig överallt.

Jag har haft en riktigt skön helg faktiskt. Man måste inte festa och dricka sig jätte full för att helgen ska vara rolig och lyckad. (Ingen pik mot ngn alls) Man kan faktiskt bara vara hemma och ta det lugnt med sina nära och kära. Det har jag gjort i alla fall.
Jag och Stefan har varit hemma hela helgen och bara slappat. Lyckades till och med storstäda lägenheten idag. Skönt att ha det gjort!

Skola i morron! *suck* Jag är redan skoltrött. Men om 2 månader åker jag till Egypten så då blir det ändring på vardagen.
Stefan har lyckats få jobb också, så nu kan jag inte reta honom för att han är arbetslös längre heller. I morron börjar han så jag håller tummarna för min älskling.

Funderar på att lägga mig i sängen och kolla in True blood. Sanna säger att den serien ska vara sjukt bra så jag litar väl på henne.


Bjuder på en bild på min älskling, Stefan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar