26 september 2009

Snorigt

Great! Har lyckats dra på mig Stefans förkylning och det känna dock inte så kul.
Har pluggat och fotat med Josefin under långhelgen. Har gått ganska bra faktiskt och vi har haft skit kul. Skrattat hela tiden nästan. Rolig liten flicka det där. Kom på hur bra det är med fotografering ibland då vi sprang fram och tillbaka hela tiden och blev helt andfådda, haha.

Idag tittade Michelle förbi så gick vi tillsammans ner till idrottshuset för att gå på hälsomässan. Sen drog vi hem igen och bara dog alla tre. Underbart skönt.

Var hemma hos Alexa och firade henne igår. Mycket trevlig liten fest och roliga människor. Kände bara tre stycken där men alla var så trevliga att det vart en bra kväll ändå. (bilder kommer senare).

Får se om förkylningen lägger sig till i morgon då jag ska ha dans och vill verkligen inte missa en lektion men jag vägrar dansa om jag känner mig så här. A vi får se. Huvudsaken är att jag kan gå till skolan på måndag sen.


En bild från fotograferingen.
Fler kommer senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar