09 december 2009

Save your breath

Dagen går segt och just nu har jag inget att göra alls. Kan vara rätt okej att sitta för sig själv ändå och pilla med vad jag vill.
Blir jobba sent ikväll, ända till 21 men det gör mig inte så mycket. Hade mer hoppats på att få sluta tidigt på fredag så man kunde hänge med Ronja på party, men nej då. Live Aid på ingång då och jobbar tills det är slut vilket kan bli mellan 22-23 så blir inget party för min del denna gång heller.. suck.

Helgen ser ju ut som den gör.. Tom! Men men. Jag kommer väl på ngt att göra. Städa? Kan behövas och det e ju allt jag gör på helgerna nu ändå så.. Kan lika gärna spela död i helgen, inte så stor skillnad!
Måndag: Ledig
Tisdag: 12-21
Onsdag: 12-21
Torsdag: 9-16
Fredag: 12-23
Helg: Öken!

Back to work!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar