22 december 2009

Dan före dan före dopparedan

Snart julafton.. Ja vad kan man säga. Jag kan ju inte påstå att jag är ett stor fan av julen direkt men. Jag gillar den inte alls när jag tänker efter. Men som tur är, är det bara tre dagar om året så det är bara ta ett djupt andetag, klistra på sitt bästa fake-leende och ge sig in i matchen.
Jag har dock inget fint att ha på mig till jul vilket förvärrar situationen mer och av någon anledning så blev jag skit sur när jag fick se att mamma o pappa köpt dubbelt så många julklappar till syrran som till mig, fast hon typ inte skulle få några eftersom de betalade hennes Bacelona grejs.. Men men..

Inte har jag någon nyårsklänning heller. Inga pengar till att köpa en heller. Den här tiden på året är den värsta någonsin. Men den går över fort.

Jullovet är i alla fall igång vilket är skönt och i morgon bär det av till Arlanda för att hämta hem syrran. Ska bli underbart att träffas igen. Ska bli kul att se hur Brasse reagerar när hon kommer hem också.
Näst på min att göra lista för kvällen är lite data till sen massa True Blood. Helt besatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar