29 december 2009

Förökning

Antar att det bara är jag som säger detta just nu men det är väldigt skönt att julen är över. Dock har jag ju fått en hel del bra julklappar så det är väl bra i alla fall. Trodde aldrig att jag skulle bli så glad över att få en elvisp haha! Men det blev jag.

Har det lite jobbigt hemma just nu för det är ju inte tyst i alla fall. Igår kväll fick vi nämligen råttbebisar här hemma. Det roliga var att hon på djuraffären sa att vi skulle få typ 5 st eftersom Klara är så liten. Hon ploppa ut 10 st igår!! Tur att vi inte ska behålla ngn i alla fall. Och fan vad fula dom är asså, haha. Helt rosa och nakna. nej det var ingen hitt direkt men fan Stefan blev ju så stolt så man nästan hade kunnat tro att det var han som var pappan.

Idag blir det Bålsta med Stefan och hans mamma o kolla ny bur.. om jag kommer upp ur sängen vill säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar