02 juli 2010

Don Simon!

Shit.. det var inte igår man blogga. Skit samma!!
Sitter hemma vid datorn och dricker Sangria (det säger allt), taggar inför kvällen. Fast det är typ 2 timmar kvar tills mina gäster kommer. Men det gör inget. Jag kan tagga med mig själv ändå ;)

Vid halv sex typ kommer sanna och c:o hem till mig så blir det förfest sen blir det ner till Gatufestivalen för att lyssna på bra musik och kolla in öltältet. Känner på mig att det kommer bli taxi hem ikväll för ikväll ska det supas till. Stefan är i halmstad på spelning så jag har lägenheten för mig själv hela kvällen och hela natten. Ska försöka flirta med Michelle så hon kan hålla mig sällskap i natt. Om inte annat så får jag flirta med Sanna eller syrran. Men men, känner på mig att det kommer bli en grym kväll!
Nu ska jag plugga lite sen om en timme blir det fixa sig. Har köpt skit fula leggins som ska på ikväll. Bild på dom och på gänget kommer kanske senare.. KANSKE!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar