11 juli 2010

Glädjespridarn

04.42.. Känns ju inte så bra..
Senaste månaderna har varit jobbiga men de senaste veckorna har varit riktigt hemska. Ryggvärken som jag trodde jag blivit av med kom så klart tillbaka. Som det alltid gör. Men den här gången är det värre än någonsin. Det är så illa att det spridit sig hela vägen ner i högra benet. Och när det är som värst.. Ja då kan jag inte göra ngt alls. Jag kan inte ens ligga still i sängen. Jag bara gråter. En stor eloge till min sambo som sitter vaken med mig de timmar som det är som värst, även om det innebär endast 3 timmar sömn den natten..
Men det känns som att det inte är någon idé att gå till läkaren.. Han har ju ändå inget bra att komma med ändå.

Så jag sitter uppe ikväll men tvingade stackars Stefan att gå och lägga sig efter att han somnat på min axel ute på balkongen. Men det är nog dags för mig att försöka sova lite i alla fall. I morgon kommer jag behöva de krafter som finns till max. I morgon blir det nämligen storstädning då vi ska besikta lägenheten på måndag.
Vi har precis fått veta att om 3 veckor ska vi flytta. Då flyttar vi till Sämskarbogatan i Romberga. Ganska mysigt område faktiskt. Och närma till McDonalds och Max så det är ju inte helt fel. Och desutom har den en liten walk-in closet! Det är inte helt fel det heller.
Äntligen!

Nu kurrar magen så det är väl bara gå och ta en macka sen sova antar jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar