06 mars 2010

Segermyr

Varit en lugn dag idag, vilket känns som en bra start på en lördag. Har i stort sett suttit vid tven hela dagen och kollat på c:o segermyr.
Ikväll blir det in till Uppsala och festa med Josefin och Susanna. Ska bli ruligt.

Fick veta igår att jag fick avsluta min webbdesign kurs tidigare än alla andra och fick därav MVG i slut betyg. Känns inte helt fel. Det lönar sig att kämpa. Känner mig ganska stolt över mig själv. Så det här innebär att jag slutar 11.45 på måndagar och börjar 10.25 på fredagar. Ganska skönt då.

Tiden går så himla segt nu. Om 13 dagar drar vi till Barcelona! Men tiden står still så känns som att det är ett helt år kvar. Men, vi kommer dit till slut.

Nu ska jag ta mej ett glas vin och kolla vidare på tv. Känns som att det är dags att lära sig dricka vin egentligen så varför inte starta en lördag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar