15 mars 2010

Look old man..

Det är det här jag älskar med att gå i skolan, att man uppskattar de dagar man är ledig, som idag.
Men visst blir man ju lite avis på vännerna som inte går i skolan och kan göra exakt vad dom vill varje dag. Det kan jag erkänna att det skulle vara jävligt skönt att ha det så. Men det är ganska kul i skolan också faktiskt. Men som sagt det bästa är att vara ledig.

Haft en lugn helg då jag börjar känna mig förkyld igen. Vill inte bli förkyld nu eftersom jag åker om några dagar.
Har i alla fall fått tillbaka min mobil nu, dock med en bra bit avslagen men den funkar som den ska i alla fall så det är huvudsaken. Ska lägga upp bild på det sen tänkte jag. Kan inte göra annat än att skratta när jag ser det.

Nej nu är det snart dags för tvättid så dags att sortera tvätten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar