18 mars 2010

Because i got high

Dagen känns ju inte som världens bästa men tanke på att solen har svikit oss idag. Igår därimot var det så underbart fint väder ute. Skit kallt i skuggan, men brännande varmt i solen. Man kan inte mer än att älska det.
Fick träffa Sanna igår också vilket gjorde dagen bättre och det kändes så skönt att få umgås lite med henne igen. Har bokat in en övernattning när jag kommer hem från Spanien sen också.
Sen fick jag skjuts av Billy hem till Enköping för att sen gå på träningen som för övrigt var riktigt jobbigt igår. Skulle ta fokusen från tekniken till styrkan och konditionen. Kul! Jag var helt slut när jag kom hem vilket resulterade till stort bråk med min käresta.
That's life.

Men det lägger vi åt sidan för snart åker vi! I morgon 20.25 går planet från Skavsta. Ska bli så jävla kul att träffa syster min igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar