04 januari 2010

9 dagar kvar

Jullovet har gått för fort, men det är ju som man alltid säger. Jag har upptäckt att livet har börjat gå så snabbt helst plötsligt. Hela nian tyckte jag gick ovanligt fort, men det är ingenting i jämförelse med hur fort gymnasiet har gått. Känns som att det var typ 2 månader sen man börja ettan men nej då. Nu är det 1½år i skolan kvar. Kan inte fatta att vi redan gjort halvtid. Känns riktigt skönt måste jag säga och jag lovar att det kommer gå jätte fort till sommarlovet nu.
Detta år kommer bli ett bra år, det känner jag på mig. Jag fyller 18 i sommar och bara det gör ju saker bättre. Men fan vad pank jag kommer bli av att dra ut på krogen hela tiden och så. men å andra sidan kankse man tröttnar på utelivet ganska fort också, jag vet inte.

Har suttit och jobbat framför datan hela dagen idag, så är rätt slut och trött på datorn just nu men jag tog mig ändå tid att slänga ihop ett inlägg med tanke på att jag gör ju det sååå ofta nu för tiden.
Ikväll blir det ut på vägarna bara jag och min syster för att hämta Stefan från jobbet. Ganska skönt att syrran också har körtkort.

Vad veckan bjuder på har jag inte planerat så mycket än. Stefan kommer hit ikväll och myser, i morgon har jag ingen aning, onsdag blir pulkaåkning med mina kusiner, sen kommer förmodligen Carro hit med Ahmed någon dag i veckan också. Ska bli så kul. Känns bra att skaffa katt igen för jag har saknat att ha katt och desutom att det är just Ahmed gör ju saken bara bättre. Får jag leka lite med Carro också, hehe. Sen ska jag ha en filmkväll tillsammans med min vän sanna någon dag också. dag-inte bestämd. Vi får se. Men jags ka ta vara på den här veckan nu när det är sista lovveckan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar