17 maj 2010

Hubba Hubba Zoot-Zoot

Veckan är igång igen och shit.. tomt i bloggen. Ganska skönt att slippa ansvaret för att behöva skriva ibland.
Skolan känns hemsk för tillfället och uppgifterna tar aldrig slut! Som tur e släpper jag största stenen i morgon då jag har Nationellt Prov i Matte B.. Hoppas att det går bra för jag har slitit som ett pucko med det.

Fick ett skönt avbrott när Michelle kom och hälsade på mig i lördags. Satt ute på balkongen i det fina vädret hela kvällen med våran nya bästis.. Don Simon! Han e helt underbar, men man fick en hemsk huvudvärk dagen efter.. Men det var det värt!

Nu ska jag snart ta hand om all tvätt som finns. Har blivit en hel del tvätt nu när jag flyttat hit alla mina kläder. Flytten är i full gång! Beräknar väl vara helt inflyttat i Enköping 1 juni. Underbart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar