08 februari 2010

Väldoftande strumpor.

Måndagarna känns helt plötsligt så jävla ovärda efter det att jag har valt bort min Engelska B och införskaffade mig en håla på 2 och en halv timme. Känns ju inte fullt så lika kul alla gånger. Men jag har i alla fall strumpor som luktar jätte gott så jag kan glädja mig åt det i alla fall.

Haft en super kul helg tillsammans med Michelle. Helgen började med att jag kännde mig fett sjuk och trodde att nu, nu jävlar kommer förkylningen och äter upp mig så jag blev jätte ledsen. men jag klarade helgen i alla fall.
I lördags kom Michelle hem till mig och vi åt tacos tsm med pappa och kollade på melodifestivalen. Låg uppe hela natten och pratade om allt mellan himmel och jord. Finns ingen som jag kan prata med så bra som hon.
Morgonen efter tog vi med oss hundarna ut och lekte i snön ett bra tag och jag tror att dom tyckte det var riktigt kul. Det tyckte i alla fall vi, speciellt när vi slängde Ahmed i en snöhög också. Tror inte att han fann det lika roande som vi gjorde men lite skönt tyckte han nog att det var. Krävs att göra om igen!

Om typ 45 minuter börjar min nästa lektion som jag inte ser fram emot men som jag måste ta mig till ändå, sen blir det åka hem till Sanna och Carro och spendera lite tid med dom. Nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar