02 november 2009

Could it be you

Nej nu har jag bestämt mig för att äntligen gå och knoppa efetr denna långa underliga dag. Jag blir så trött!
I morgon är det i alla fall ganska kort dag i skolan, sen blir det besök hos moster för att fixa till håret så man är fin innan man beger sig ut i stora världen. Om jag ska fortsätta vara ljus eller om jag ska bli mörk igen har jag dock inte bestämt än. Det får vi se.
Sen bär det av hem till Enköping för att sova med min karl.
Så får väl se i morron hur håret blev ;)
God natt.



For such a long time there was nobody
I had only myself to please
I never needed anyone at all
then you came it felt like a breeze
A breeze of sunshine an the breath of life
Suddenly I knew I was wrong
my heart beats faster what a nice surprise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar